Hier vindt u meer informatie over ontvangen bestellingen waar iets mis mee is.
Wij doen ons uiterste best om uw bestelling zo vlot en correct mogelijk te laten verlopen, echter kan er onverhoopt iets mis zijn gegaan bij de afhandeling van uw order.
In het geval van een verkeerd geleverd artikel ontvangen wij graag een bericht via e-mailadres service@aquastorexl.nl. Eventueel vragen wij u, met behulp van bijvoorbeeld een foto, bewijs van een verkeerde levering. Is er sprake van een niet geleverd product, dan dient u dit binnen 24 uur na levering kenbaar te maken.
Defecte producten, welke onder de garantieregeling vallen, kunt u aanmelden en retourneren via ons garantiebeleid.
Bevalt een product niet? Dan kunt u deze aanmelden en retourneren via ons herroepingsbeleid.
U kunt ons helpen!
Soms komt het voor dat een artikel beschadigd is, maar dat dit niet direct een probleem hoeft te zijn. U kunt hierbij denken aan een zak grind welke helaas is opengegaan in de verzenddoos, maar prima terug in de zak kan. Uiteraard is dit niet de manier en de kwaliteit waarop wij uw bestelling willen afleveren, maar wellicht zelf op te lossen. Wij danken u dan ook voor uw begrip en middels uw medewerking kunnen wij voor een scherp prijsbeleid zorgen!