Zit er garantie op mijn product?

Hier vindt u meer informatie over de garantieperiode.


Doorgaans kunt u uitgaan van 2 jaar garantie welke wettelijk bepaald is, tenzij anders aangegeven.

Uitzonderingen
Er zijn uitzonderingen, denk hierbij aan bijvoorbeeld aquariumplanten en vissen. Glasbreuk is ook een van de uitzonderingen welke buiten elke vorm van garantie valt. Ook hebben wij producten in het assortiment welke een verlengde garantietermijn of een speciale 24-uurs Pick-Up & Return garantie genieten. Dit kunt u dan ook terug vinden bij de productspecificaties.


AquastoreXL Plantgarantie
Wij gaan voor kwaliteit, zeker wat betreft onze waterplanten. Deze zijn dan ook afkomstig van vakbekwame leveranciers, hoofdzakelijk uit Nederland. De planten worden gecontroleerd en uiteraard vers verzonden. Zo dienen de planten ook bij u als klant aan te komen. 

Vooraleer u de planten in het water plaatst dienen loodjes, potjes en andere bevestigingsmiddelen te worden verwijderd, als ook eventuele losse en/of verminderde kwaliteit bladeren. Spoel de plant af voor het plaatsen.

Soms kan het voorkomen dat een plant, ondanks onze zorgvuldigheid, in een verminderde staat aankomt dan de kwaliteitsnorm die AquastoreXL hanteert. Mocht dit onverhoopt het geval zijn, dan gelieve de volgende stappen in acht te nemen:

  • Reclameer uw planten altijd binnen 24 uur na ontvangst mochten deze niet in goede staat zijn ontvangen;
    • AquastoreXL controleert altijd de reclamatie. Hiervoor dient een foto aangeleverd te worden waarop duidelijk het probleem te constateren is.
  • Indien de reclamatie goedkeuring krijgt, biedt AquastoreXL u uiteraard een passende oplossing. Afhankelijk van de aard van de reclamatie kan de passende oplossing in de vorm van een kortingscode of creditering zijn.
  • Let op: producten met een beperkte houdbaarheid, zoals aquariumplanten, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.