Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Hier vindt u meer over de levertijd van uw bestelling.


Online bestellingen worden verwerkt als vanouds. Echter, de pakketdiensten hebben veel problemen met het uitleveren van pakketten, ook wij hebben hier helaas erg veel last van.

Hierdoor komt het voor dat uw pakket langer nodig heeft om bezorgd te worden. Bezorgdiensten komen wel pakketten ophalen bij ons, maar deze blijven dan soms staan in het depot tot hun de mogelijkheid krijgen dit te verwerken. Hierdoor kan het voorkomen dat uw pakket wel is opgehaald, maar nog niet is gescand bij de postbedrijven. We kunnen in sommige gevallen dus niet onze normale levertijden naleven en zijn daarvoor afhankelijk van de bezorgdiensten. Daarnaast zijn er veel problemen met transport vanuit onze leveranciers die door de feestdagen en COVID-19 niet alles op tijd afgeleverd krijgen.

Helaas zijn wij genoodzaakt om u in sommige gevallen te vragen nog net even wat extra geduld te hebben, wij doen ons uitstekende best om alles zo snel mogelijk te versturen.

Leveringsindicatie

AquastoreXL hanteert de indicatie "Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis". Uiteraard geldt dit voor producten die wij daadwerkelijk op voorraad hebben. Een leveringsindicatie en een eventuele voorraadstatus wordt weergegeven op onze website naast de productafbeeldingen zoals hieronder >


Heeft de leveringsindicatie een status met bijvoorbeeld 1 à 2 werkdagen; dan betekent dit dat wij het desbetreffende product niet op voorraad hebben en treft u ook geen voorraadstatus aan. Het duurt dan ook 1 à 2 werkdagen vooraleer u het product in ontvangst kunt nemen. Logischerwijs wordt van de regel "Voor 16:00uur besteld, morgen in huis" dan ook afgeweken.


Uiteraard streven wij ernaar om te allen tijde de leveringsindicatie te hanteren. Echter, ook wij kunnen te maken krijgen met onmacht. Uiteraard proberen wij u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen.